népszámlálás 2011

Magyarországon 2011. október 1-jén népszámlálás kezdődik, amely október 31-ig tart. Ezen időszakon belül, október 1-én éjféltől október 16-án éjfélig lehetőség van a kérdőívet on-line, az interneten kitölteni. Ebben a blogban néhány érdekességet próbálok majd megosztani a népszámlálással ill. ennek az on-line részével kapcsolatban.

enepszamlalas.hu életjel

Uptime for enepszamlalas.hu: Last 30 days

Facebook oldalunk

Utolsó kommentek

A népszámlálási kérdőívet on-line, a www.enepszamlalas.hu oldalon keresztül október 16-án éjfélig lehet kitölteni, eddig ez időpontig kell véglegesíteni az esetlegesen felfüggesztett kérdőíveket is.

Az on-line kitöltés már csak
...
érhető el!

Címkék: határidő enepszamlalas.hu

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nepszamlalas-2011.blog.hu/api/trackback/id/tr783293405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ebitbori 2011.10.14. 14:22:12

Persze, engem meg akarnak büntetni, ha nem felelek a kérdésekre. De a kódot, amivel interneten kitölthetném a kérdőívet, sem én, sem a velem egy háztartásban élők nem kapták meg 2011.10. 14.-én sem. Márpedig én ezt a formát választottam, és nem tehetek róla, hogy nem tudok válaszolni!

2011.10.14. 21:25:30

Én biz'isten próbálom elküldeni ezt a nyomorult űrlapot, de se operából, se chromeból nem sikerül. Nem hozható létre kapcsolat a szerverrel. Ezzel az e-népszámlálás is belépett azon elektronikusan intézhető ügyek társaságába, melyeket elvileg el kellene tudni intézni az interneten, a gyakorlatban azonban nem működnek. Mint pl. az e-felvételi.

2011.10.14. 21:27:48

És mivel kommentelni tudok, tehát nálam minden ok, a hiba csak a drót túlsó végén lehet. :(
Egye fene, még egyszer megpróbálom kitölteni(mert ugye azt elfelejti, hogy már megadtam egyszer az adatokat...), aztán ha nem megy, akkor nem megy.

2011.10.14. 23:26:29

Hiba történt a szerverrel való kommunikáció során. Kérjük próbálja újra!

Ennyi volt. Majd legközelebb.
süti beállítások módosítása